x تبلیغات
پارسا ترافیک

صادرات سرعت گیر ترافیکی

 سرعت گیر ترافیکی

صادرات سرعت گیر ترافیکی

سرعت گیر ترافیکی یکی از ابزارهای آرام سازی ترافیک است که در امتداد عرض خیابان نصب می شود و با مجبور کردن رانندگان به کاهش سرعت موجب تامین امنیت رانندگان و سرنشینان خودرو می شوند. مواد به کار رفته در تولید سرعت گیر ترافیکی از بالاترین درجه کیفیت برخوردار است. این تجهیزات از لحاظ جنس به سه دسته لاستیکی، پلاستیکی و آسفالتی تقسیم می شوند. سرعت گیر ترافیکی با توجه به عواملی همچون ابعاد و اندازه، نوع طراحی، جنس و کیفیت مواد سازنده و... قیمت گذاری می شود.

سرعت گیر ترافیکی در بیرجند

 سرعت گیر ترافیکی

سرعت گیر ترافیکی در بیرجند

سرعت گیر ترافیکی در واقع مانع منحنی شکل است که دارای ارتفاع 5 سانتی متر و طول 30 سانتی متر می باشد. این محصول با مجبور کردن رانندگان به کاهش سرعت موجب افزایش ایمنی سرنشیان خودرو و عابرین پیاده می شود. سرعت گیر ترافیکی از لحاظ متریال به سه دسته لاستیکی، پلاستیکی و آسفالتی تقسیم می شود. سرعت گیر ترافیکی باید مطابق با استانداردها تولید شود تا کارایی لازم را داشته باشد. این محصول در بسیاری از مکان ها از جمله جاده ها، خیابان ها، تقاطع ها، نزدیکی مراکز خرید، نزدیکی مدارس و... کاربرد دارد.

سرعت گیر ترافیکی در اهواز

 سرعت گیر ترافیکی

سرعت گیر ترافیکی در اهواز

سرعت گیر ترافیکی مانع منحنی شکل است که در جهت کاستن سرعت وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در مکان هایی نظیر خیابان ها، جاد های درون شهری، نزدیکی مدارس، نزدیکی مراکز درمانی، نزدیکی چهار راه ها و... نصب می شود. سرعت گیر ترافیکی مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید می شود. سرعت گیر ترافیکی با توجه به ابعاد و اندازه، جنس و کیفیت مواد سازنده، میزان مقاومت محصول، تعداد سفارش و... قیمت گذاری می شود.

خرید سرعت گیر ترافیکی

 سرعت گیر ترافیکی

خرید سرعت گیر ترافیکی

سرعت گیر ترافیکی یکی از پرکاربردترین تجهیزات ترافیکی است که با مجبور کردن رانندگان به کاهش سرعت از وقوع تصادفات احتمالی جلوگیری می کند. این تجهیزات به طور معمول دارای ارتفاع 5 سانتی متر و طول حداکثر 30 سانتی متر می باشند. متریال به کار رفته در تولید سرعت گیر ترافیکی به سه دسته لاستیکی، پلاستیکی و آسفالتی تقسیم می شود. این تجهیزات با توجه به پارامترهای گوناگونی نظیر ابعاد و اندازه، جنس، کیفیت مواد سازنده، تعداد سفارش و... قیمت گذاری می شوند.

سرعت گیر ترافیکی در گیلان

 سرعت گیر ترافیکی

سرعت گیر ترافیکی در گیلان

سرعت گیر ترافیکی یکی از پرکاربردترین ابزارها در کنترل سرعت وسایل نقلیه موتوری است که از وقوع تصادفات در اثر سرعت بالا جلوگیری می کند. سرعت گیر ترافیکی مطابق با قوانین استاندارد نصب می شود. در نصب این محصول باید به عواملی همچون محل نصب، فاصله سرعت گیر ها با یکدیگر، تعداد و... توجه شود. سرعت گیر ترافیکی در جنس های مختلفی همچون لاستیکی، پلاستیکی، آسفالتی و یا بتنی تولید می شود. سرعت گیر ترافیکی به طور معمول دارای ارتفاع 5 سانتی متر و طول حداکثر 30سانتی متر می باشد.

سرعت گیر ترافیکی در بروجرد

 سرعت گیر ترافیکی

سرعت گیر ترافیکی در بروجرد

برای به حداقل رساندن سرعت خودروها و کاهش تصادفات و خسارات ناشی از حوادث در خیابان های اصلی و در نزدیکی چهارراه ها و تقاطع ها، سرعت گیر ترافیکی نصب می کنند. سرعت گیر تارفیکی در واقع مانع منحنی شکل است که در امتدا عرض خیابان نصب می شود و سرعت خودروها را به 15 کیلومتر در ساخت کاهش می دهد. این تجهیزات در رنگ های زرد یا سفید و با خاصیت شبرنگ ساخته می شود تا به راحتی قابل مشاهده باشند.  سرعت گیر ترافیکی قابلیت تحمل وزن بالا را دارد به گونه ای که می تواند وزن کامیون های باری را تا 50 تن تحمل نماید.

سرعت گیر ترافیکی در یزد

 سرعت گیر ترافیکی

سرعت گیر ترافیکی در یزد

سازنده سرعت گیر ترافیکی، مطابق با استاندارد های روز دنیا و با هدف بهبود مستمرو بهره گیری از تکنولوژی های مدرن و پیشرفته به تولید انواع سرعت گیر ترافیکی پرداخته شده است. این مانع منحنی شکل در ارتفاع 5 سانتی متر و طول حداکثر 30 سانتی متر تولید می شود و در جهت کاهش سرعت وسایل نقلیه در مکان هایی نظیر خیابان ها، جاده های درون شهری، نزدیکی مدارس، نزدیکی چهار راه ها و... مورد استفاده قرار می گیرد. سرعت گیر ترافیکی در برابر وزن و فشار زیاد مقاومت بالایی دارد و قادر به تحمل وزن تا 50 تن می باشد.

سرعت گیر ترافیکی در قزوین

سرعت گیر ترافیکی

 سرعت گیر ترافیکی در قزوین

سرعت گیر ترافیکی یکی از پرکاربردترین تجهیزات ترافیکی که موجب توقف و یا کاهش سرعت خودروها می شود. این تجهیزات در امتداد عرض خیابان نصب می شوند و با کاهش سرعت وسایل نقلیه نقش مهمی در تامین امنیت عابرین پیاده ایفا می کنند. سرعت گیر ترافیکی باید دید خوبی را برای رانندگان در شب و شرایط محیطی مختلف فراهم آورد به همین دلیل استفاده از رنگ های شب نما بر روی سرعت گیر و یا نصب چشم گربه ای قبل از سرعت گیر کمک بسیاری می کند.
 

 

ساخت سرعت گیر ترافیکی

سرعت گیر ترافیکی

 ساخت سرعت گیر ترافیکی

سرعت گیر ترافیکی یکی از ابزارهای آرام سازی ترافیک است که با هدف کنترل و کاهش سرعت وسایل نقلیه موتوری مورد استفاده قرار می گیرد. سرعت گیرها در جهت افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده ای طراحی و تولید می شوند. تولید کننده سرعت گیر ترافیکی با بهره گیری از به روز ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا اقدام به تولید سرعت گیر ترافیکی نموده است.  این سرعت گیر ها ا زلحاظ جنس به انواع مختلفی همچون لاستیکی، پلاستیکی و آسفالتی تقسیم می شوند.
 

قیمت سرعت گیر ترافیکی 1402

 سرعت گیر ترافیکی

قیمت سرعت گیر ترافیکی 1402

قیمت سرعت گیر ترافیکی 1402 به عوامل تاثیر گذار زیادی از جمله ابعاد و اندازه، نوع طراحی، جنس و کیفیت مواد سازنده، تعداد سفارش و... بستگی دارد. سرعت گیر ترافیکی یکی از ابزارهای آرام سازی ترافیک است که به منظور کاهش سرعت خودروها در راه های شهری و جاده ای استفاده می شود. سرعت گیر ترافیکی در واقع مانعی منحنی شکل می باشد که دارای طول حداکثر 30 سانتی متر و ارتفاع 5 سانتی متر می باشد.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد