x تبلیغات
پارسا ترافیک

استوانه ترافیکی

 استوانه ترافیکی

استوانه ترافیکی یکی از تجهیزات و ابزار ترافیکی است که نقش جدا کننده را ایفا می کنند. این وسیله کاربردی در پارکینگ ها به عنوان نشانه ای برای راهنمایی و هشدار به رانندگان در سرپیچ ها، کناره های مسیر، جداسازی پارکینگ ها و یا هدایت آن ها به مسیر های ورودی و خروجی پارکینگ استفاده می شود. قیمت استوانه ترافیکی به فاکتورهای تاثیر گذار مختلفی همچون ابعاد و اندازه، نوع طراحی، جنس و کیفیت مواد سازنده، تعداد سفارش و...  بستگی دارد.

خرید بشکه ترافیکی

 بشکه ترافیکی

خرید بشکه ترافیکی

بشکه ترافیکی یکی از انواع موانع ترافیکی است که کاربرد فراوانی دارد. این محصول بسته به کاربرد، محل قرار گیری و نیاز پیمان کاران تولید می شود. بشکه ترافیکی از تنوع زیادی در ابعاد و اندازه برخوردار است. بشکه ترافیکی از بهترین و با کیفیت ترین مواد ساخته شده است و از دوام و مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی مختلف نظیر تغییرات آب و هوایی، ضربه، مواد شیمیایی و... برخوردار است. این محصول در ارتفاع های 85 تا 105 سانتی متر ، قطر بالایی 38 سانتی متر و قطر پایینی 60 سانتی متر تولید می شود.

فروش مخروط ترافیکی

 مخروط ترافیکی

فروش مخروط ترافیکی

مخروط ترافیکی وسیله است که وظیفه هشدار و آگاه سازی رانندگان از محدودیت های جاده ای را برعهده دارد. مخروط ترافیکی با نام های گوناگونی همچون کله قندی ترافیکی یا پلاستیکی ، مانع کله قندی ، قندیل ، مخروط ایمنی و …در بازار شناخته می شود. این محصول دارای سطح مقطع بزرگ و پایه ای محکم در قسمت پایینی است که قابلیت ایستایی مناسبی به آن‌ می‌بخشد و کاربر را قادر می‌سازد بر روی سطوح شیب ‌دار نیز از آن‌ها استفاده کند. مخروط ترافیکی در محیط های باز و بسته نظیر اماکن عمومی و خصوصی، همچون پارکینگ های عمومی، مقابل درب ساختمان ها، نمایشگاه های خودرو و … کاربرد دارد.

سرعت گیر ترافیکی در قم

 سرعت گیر ترافیکی

سرعت گیر ترافیکی در قم

سرعت گیر ترافیکی یکی از پرکاربردترین ابزارها در کنترل سرعت وسایل نقلیه موتوری است که از وقوع تصادفات در اثر سرعت بالا جلوگیری می کند. این محصول در مناطق حساس از جمله جاده های درون شهری، نزدیکی مراکز درمانی، تقاطع ها، نزدیکی چهار راه ها و... نصب می شود. سرعت گیر ترافیکی به سهولت قابل نصب و اجراست. در نصب این محصول باید به عواملی همچون محل نصب، فاصله سرعت گیر ها با یکدیگر، تعداد آنها و... توجه شود. سرعت گیر ترافیکی در انواع مختلفی همچون لاستیکی، پلاستیکی و آسفالتی تولید می شود.

سرعت گیر ترافیکی در اهواز

 سرعت گیر ترافیکی

سرعت گیر ترافیکی در اهواز

سرعت گیر ترافیکی یکی از مهم ترین ابزارهای آرام سازی ترافیک است که در جهت کاهش سرعت وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در مکان هایی نظیر خیابان ها، جاده های درون شهری، تقاطع ها، نزدیکی چهار راه ها، نزدیکی مدارس، نزدیکی بیمارستان ها و...نصب می شود. سرعت گیر ترافیکی نقش مهمی در افزایش اینی رانندگان و سرنشینان خودرو ایفا می کند. این محصول با توجه به عوامل متعددی همچون ابعاد و اندازه، نوع طراحی، جنس و کیفیت مواد سازنده، تعداد سفارش و... قیمت گذاری می شود.

سرعت گیر ترافیکی چیست و چه کاربردی دارد

سرعت گیر ترافیکی 

سرعت گیر ترافیکی چیست و چه کاربردی دارد

سرعت گیر ترافیکی یکی از مهم ترین تجهیزات ترافیکی است که در جهت کنترل سرعت و کاهش خسارات جانی و مالی ناشی از تصادفات بر اثر سرعت بالا مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به طور معمول دارای ارتفاع 5 سانتی متر و طول حداکثر 30 سانتی متر می باشد. سرعت گیر ترافیکی قابل استفاده در بسیاری از مناطق حساس از قبیل نزدیکی چهار راه ها، نزدیکی مراکز خرید، تقاطع ها، نزدیکی مدارس و... می باشد. این محصول از لحاظ متریال به سه دسته لاستیکی، پلاستیکی و آسفالتی تقسیم می شود.

سرعت گیر ترافیکی در تبریز

 سرعت گیر ترافیکی

سرعت گیر ترافیکی در تبریز

سرعت گیر ترافیکی یکی از مهم ترین تجهیزات ترافیکی است که مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید می شود. در تولید این محصول از بهترین و با کیفیت ترین مواد استفاده شده است. سرعت گیر ترافیکی از لحاظ متریال به سه دسته لاستیکی، پلاستیکی و آسفالتی تقسیم می شود. این تجهیزات در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. سرعت گیر ترافیکی قادر به تحمل وزن تا 50 تن می باشد به همین دلیل در صورت عبور وسایل نقلیه سنگین هیچ گونه آسیبی به آن وارد نمی شود.

سرعت گیر ترافیکی در اراک

 سرعت گیر ترافیکی

سرعت گیر ترافیکی در اراک

سرعت گیر ترافیکی از جمله پرکاربردترین تجهیزات ترافیکی است که در جهت کاهش سرعت وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به طور معمول دارای ارتفاع 5 سانتی متر و طول 30 سانتی متر می باشد. سرعت گیر ترافیکی در مکان هایی از جمله خیابان ها، اطراف بیمارستان ها، نزدیکی چهارراه ها، تقاطع ها، نزدیکی مراکز خرید و... مورد استفاده قرار می گیرد. سرعت گیر ترافیکی در برابر تابش مستقیم نور خورشید دچار تغییر رنگ و تغییر فرم نمی شود.

تفاوت سرعت گیر و سرعت کاه چیست

 سرعت گیر ترافیکی

تفاوت سرعت گیر و سرعت کاه چیست

سرعت گیر ترافیکی از جمله پرکاربردترین تجهیزات ترافیکی است که در جهت کم کردن سرعت وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می گیرد. نصب سرعت گیر ترافیکی به سهولت انجام می شود . سرعت گیر ترافیکی باید در فواصل معین از یکدیگر در معابر نصب شود. این محصول به منظور افزایش ایمنی عابرین پیاده در مکان هایی نظیر نزدیکی مدارس، نزدیکی بیمارستان ها، تقاطع ها، نزدیکی چهار راه ها و... نصب می شود. سرعت گیر ترافیکی مقاومت بالایی دارد و قادر به تحمل وزن تا 50 تن می باشد.

سرعت گیر ترافیکی در ایلام

 سرعت گیر ترافیکی

سرعت گیر ترافیکی در ایلام

سرعت گیر ترافیکی یکی از پرکاربردترین تجهیزات ترافیکی است که در جهت کاهش سرعت وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می گیرد. ابعاد و اندازه سرعت گیر ترافیکی مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی می شود. این محصول به طور معمول دارای ارتفاع 5 سانتی متر و طول حداکثر 30 سانتی می باشد. سرعت گیر ترافیکی از لحاظ جنس به سه نوع لاستیکی، پلاستیکی و آسفالتی تقسیم می شود. این تجهیزات در بسیاری از مکان ها از قبیل تقاطع ها، نزدیکی مدارس، نزدیکی مراکز درمانی، نزدیکی چهار راه ها و... مورد استفاده قرار می گیرند.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد